7.9.10

Fantastiske du. Dagen har været så skøn og dejlig!

Vores studievejleder var på skolen, for at give os råd, gøre os klar.. Klar til at komme videre, for om mindre end et år, har jeg fået hue på.. Kære Simon, jeg ville ønske du havde nået at opleve livet, blive udsendt, din søsters bryllup, fået dig en uddannelse, en fantastisk kæreste, kone, familie.. Du ville have været en fantastisk far, jeg er sikker i min sag! Sådan som du snakkede om den lille Oliver, altid med julelys i øjnene. hvor var du fantastisk.

Jeg bliver mere og mere klar over hvad jeg vil med mit liv - men et eller andet sted ville det bare været rart at blive sat på en stol, få en hat på hovedet og få at vide hvor man passede bedst.. og dog, så ville vi jo ikke være i stand til at træffe beslutninger, kun være i stand til at vente og regne med at livet ville gå sin gang. Trist.

No comments:

Post a Comment