10.10.10

Minder

..imorgen er det 4 måneder siden du så brat blev revet fra os. jeg kan stadig huske dagen ned i mindste detalje.

igår var jeg på fermaten og høre Analogik, du ville have elsket koncerten. jeg kom til at tænke på dig, da de rullede tæppet for. Kan du huske den gang vi var på Fermaten for at se Slagsmålsklubben? Vi dansede amok, var virkelig skøre, fjollede, fulde, glade.. Da koncerten var slut var vi alle høje af stemningen og drivvåde af sved. Du var fuld, meget fuld. Du løftede mig op og smed mig op på scenen, hvor du nærmest overfaldt mig - ja hvis man ikke vidste bedre lignede vi et kærestepar der slet ikke kunne vente med at komme hjem i sengen ;) Simon du var så fjollet. Vi flækkede sammen af grin, da en mand oppe på scenen kom og prikkede os på skulderen og pænt bad os om at gå ned. Jeg smiler ved tanken! Tak for alle minderne, de fantastiske minder.

Minder. Fantastiske minder.

No comments:

Post a Comment