6.8.10

I dag, nu, græder jeg. Hero kører på repeat. Det gør stadig alt for ondt i maven at tænke på fredag d. 11. juni, bare tanken giver mig kuldegysninger.. Jeg vågnede med alt for mange tømmermænd idag; dundrende hovedpine, hvilket jeg ikke plejer. Men jeg havde Jonas, Holm og Poulsen til at tage den værste smerte, latter er trods alt den bedste medicin.

:) Åh, jeg kan så tydeligt huske vores torsdags bytur da du var i militæret. Jeg kan ikke huske om du var kommet til Høvelte eller om du stadig var i Holstebro, det er vel også lidt irrelevant, men een ting jeg kan huske er at vi altid endte på River, kære River. Nogle gange dansede vi hele natten, ah jeg sidder og smiler bare ved tanken. Og hver gang skulle du op og have dine ti galliano hot shots, og hver gang kom du først bagefter i tanke om at det var torsdag hvilket altså betyder at der er dobbelt op, og pludselig stod du med tyve shots.. Jeg grinte af dig hver gang!

I dag lå Jonas, Holm og jeg på gulvet i stuen. Vi lå og grinte, og vi blev ved og ved og ved.. Havde alle tre tømmermænd, orkede intet, andet end at grine og holde af hinanden. Jeg fortæller dem oftere at jeg holder af dem... Jeg var så lykkelig at jeg havde lyst til at skrige af glæde. Det var en dejlig fornemmelig. Simon, jeg savner dig. Hvordan har du det?

No comments:

Post a Comment