11.8.10

Look at you, you look so pretty.

I dag er det to måneder siden, og ved du hvad? Min dag har været dejlig. Det er længe siden jeg har været så glad, så lykkelig over at være i selskab med min klasse, mine kammerater. Jeg havde også en god snak med Ingrid idag, du havde et eller andet sted stor betydning for hende - det skal du vide. Det havde du for mange, men det ved du sikkert!
Jeg var nede ved din grav igår, det var rart. Bare at sidde i sin helt egen verden, rode i gruset, vande blomsterne, snakke med dig, smile, grine og fælde en tårer eller to.
Jeg har opsamlet flg. citat idag:
"In this never ending drama, we call life, everyone has a part to play"
Jeg er lidt i tvivl om min rolle, men den falder vel mere og mere på plads med tiden? Puha tiden. Jeg blev helt overrasket idag, over at næste gang jeg fylder år bliver jeg 20, at jeg har venner der skal have børn, at folk studerer på universiteter, at folk flytter hjemmefra - og væk fra Holstebro. Det er vildt, lille Laura, 19 års, 3.års HTX'er.. Voksen og ansvarsfuld - eller barn og forvirret...

Sov godt, love.

No comments:

Post a Comment