3.10.10

simon

Jeg sidder lige og tænker på dig Simon. Jeg er stresset. Det er hård - har for mange bolde i spil..

Men min weekend har været fuldstændig væk fra hverdagen, den har været helt fantastisk. Torsdag var jeg på Fermaten, jeg stod i garderoben. Det var en rigtig hyggelig aften, selvom Thomas Holm's musik ikke lige er mig. Hihi. Fredag der var jo HTX fest, det var sjovt. HTX fester er altid sjove. Sidste gl. elevfest var fjollet, jeg husker det så tydeligt. Du og Bo rodede det hele til, drillede mig, fordi jeg var i festudvalget og skulle rydde det op. Jeg savner at du driller mig.
Lørdag tog jeg til Hedensted, til eftersluk. Stor fest for alle der har været med Fonden på et arrangement. Simon? Vi har tjent 15 milioner til muskelsvindsfonden jeg er så glad og stolt - har så meget respekt for muskelsvind, det er så forfærdelig en sygdom. Det var en fantastisk fest, fyldt med glæde, søde kræwere, øl, vin, musik, gensynsglæde og masser af kræw-kærlighed. Jeg snakkede med en fantastisk kræwer hele natten. Han er virkelig et smil i sig selv. Vi kyssede og var fjollede. Jeg vil gerne se ham igen.

Sidste års nytårsaften, erklærede du din kærlighed til mig. Du sagde at du var gået hen og falde for mig. Jeg blev træt af dig, for du betyder jo alt, bare ikke på den måde. Du blev ked af det da jeg afviste dig, men det ændrede intet ved vores venskab - eller gjorde det? Jeg kan ikke lade være med at tænke om det ændrede noget.. Din sidste jul blandt os, var fantastisk. Vi var sammen hele tiden, hver weekend, så tit. Vi så film, drak øl, spiste Ben&Jerry's, hørte musik, kyssede, fjollede. Du ringede til mig juleaften, sagde glædelig jul søde. Du sagde altid: Hej søde, når vi snakkede i telefon. Og du sagde det som kun du kan sige det. Dit smil smittede, også selvom man ikke snakkede med dig ansigt til ansigt.
Weekenden før du forsvandt, havde du været i byen. Du fortalte at du havde mødt en fantastisk pige. Du fortalte at hun mindede om mig. Du fortalte at du ikke ville forelske dig nu, ikke når du snart skulle udsendes. Jeg ved ikke om du nåede at forelske dig, men du nåede aldrig til Afghanistan. Simon, jeg tænker meget på dig.

No comments:

Post a Comment