11.11.10

Om en måned er det et halvt år siden.. Det er en mærkelig tanke. Hver dag der går, svinder mindet om dine kram en lille bitte smule ind. Det er mærkeligt. Jeg savner dig. Men jeg tror du har det godt, hvor end du er - når du forstod at være så glad og nyde livet på jorden, kan jeg ikke forestille mig andet, end at du også hygger dig nu. Jeg syntes livet er svært for tiden, Simon. Mit humør går op og ned, jeg græder meget. Idag skal jeg til samtale, det glæder jeg mig til, for et eller andet er der galt. Jeg har også besluttet mig for at kvitte alkoholen et stykke tid, okay, måske nærmere bare skære ned. Jeg vågner altid op dagen efter og tænker "No f-ing way, hvad har jeg NU lavet.." - og dét er jeg træt af. De sidste par dage har jeg drømt om at starte på en frisk, jeg ved bare ikke hvor jeg skal starte. Hmm. Jeg tror en lang omgang friskrivning på give mig svar, fed idé.

Jeg sender lige en varm tanke til Maria, jeg følger med i hendes blog. Hendes liv former sig så fantastisk, derfor finder jeg det så uretfærdigt at du skal rives bort fra hende og familien. En tanke til Charlotte, fordi hun efterhånden kender mig bedre end jeg vidste. En tanke til min søde rumbo, Nina og en stor tanke til min fantastiske ven, Jonas - han betyder alverden.

No comments:

Post a Comment