17.6.10

Hej onsdag - nu er det faktisk torsdag.
Vi har leget med perler igen idag, lavet fantastisk jordbærlagkage, spillet computer og hjort.. En nervøsitet har dog præget hele dagen, er nervøsitet vi ikke har kunnet komme udenom. Hvordan kommer det til at foregå torsdag? Hvor mange møder op? Hvornår skal vi være ved kirken? Hvad med bagefter? Skal vi samles der, eller skal vi tage hver til sit?

Vi mødes inden, her hos mig, på hjortegade. Vi holder brunch - sidst vi gjorde det var det en succes.. Det er en mærkelig tanke, for sidst var vi samlet for at fejre min fødselsdag; da var Simon også med. En uforglemmelig dag, så at sige. Jeg håber imorgen bliver en 'succes', selvom stemningen vil være trykket og luften tyk af sorg og nervøsitet. Er det OK at grine og smile? Den før omtalte 'dårlige samvittighed' skal nok komme til at finde sted.

Lige nu sidder vi foran den visuelle pejs. Den varmer, jeg ved godt det lyder skørt, men det gør den. Det er en mærkelig følelse. Niko og jeg læser Soundvenue mens vi varmer os ved den - en god slutningen på onsdag, ja eller om du vil det, en god start på torsdag. Klokken er 01:41, og vi skal snart op igen for at lave brunch til alle de søde mennesker der kommer imorgen.

Nu vil jeg snart sove.
Godnat onsdag
eller
godmorgen torsdag.

No comments:

Post a Comment