13.7.10

Nu er aftenen faldet på. Min sidste aften, i lang tid, hvor jeg sover i en seng - i min seng. Imorgen drager jeg til Esbjerg, som bliver til Herning, som bliver til Århus, Ålborg, Kolding, Odense, Næstved og til sidst Valby. Jeg tager afsted med det dejlige grønne kræw på Grøn Koncert og lander først i Holstebro mandag d. 26. tidlig morgen. Jeg glæder mig, nærmest som da man var lille og det var dagen før en fødselsdag, juleaften...

Det bliver 10 dage fyldt med kærlighed, øl, grin, fællessang, navneleg, smil, tonsvis af kram, hajn-fu, fællesbad, gensynsglæde, forvirring, hård arbejde, højt humør og fantastiske mennesker! Kræwet kan noget specielt. Jeg tror at det der gør det så fedt, er at alle er velkomne, store som små, tykke som tynde, unge som gamle, mænd som kvinder.. Man bliver modtaget med et kram og en sang, sunget i 650stemmigt :-) Jeg begynder altid at smile når jeg snakker om kræwet, det gør jeg egentligt også nu, hvor jeg skriver om det. Kræwet gør mig glad!

Imorgen tidlig tager jeg ned og siger på gensyn til Simon, før jeg drager afsted. Jeg savner dig, Simon. Hvis du har tid og lyst er du velkommen til at tage med på grøn, blot for et par dage. Du ville Elske det - ligesom jeg Elsker det, ligesom jeg Elsker dig.
Jeg savner dig forbandet meget.

No comments:

Post a Comment